Data publikacji strony internetowej: 2020-12-02.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-02.
OĹwiadczenie sporzÄ dzono dnia: 2020-12-02. DeklaracjÄ sporzÄ dzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
OĹwiadczenie zostaĹo ostatnio poddane przeglÄ dowi: 2025-03-04
Strona wyposaĹźona jest funkcjonalnoĹÄ umoĹźliwajÄ cÄ dostÄp do poszczegĂłlnych sekcji (jak menu czy wyszukiwarka) poprzez naciskanie klawisza TAB, a po wybraniu odpowiedniej opcji klawisza ENTER. Sekcje wybrane klawiszem TAB sÄ podĹwietlane/otoczone ramkÄ . Ponadto na stronie internetowej moĹźna uĹźywaÄ standardowych skrĂłtĂłw klawiaturowych przeglÄ darki.
W przypadku problemĂłw z dostÄpnoĹciÄ strony internetowej prosimy o kontakt. OsobÄ kontaktowÄ jest Tomasz Szelejewski, tomasz.szelejewski@gpk.biz.pl. KontaktowaÄ moĹźna siÄ takĹźe dzwoniÄ c na numer telefonu 61 44 47 186 w. 211. TÄ samÄ drogÄ moĹźna skĹadaÄ wnioski o udostÄpnienie informacji niedostÄpnej oraz skĹadaÄ ĹźÄ dania zapewnienia dostÄpnoĹci.
KaĹźdy ma prawo do wystÄ pienia z ĹźÄ daniem zapewnienia dostÄpnoĹci cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoĹ ich elementu. MoĹźna takĹźe zaĹźÄ daÄ udostÄpnienia informacji za pomocÄ alternatywnego sposobu dostÄpu, na przykĹad przez odczytanie niedostÄpnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartoĹci filmu bez audiodeskrypcji itp. ĹťÄ danie powinno zawieraÄ dane osoby zgĹaszajÄ cej ĹźÄ danie, wskazanie, o ktĂłrÄ stronÄ internetowÄ lub aplikacjÄ mobilnÄ chodzi oraz sposĂłb kontaktu. JeĹźeli osoba ĹźÄ dajÄ ca zgĹasza potrzebÄ otrzymania informacji za pomocÄ alternatywnego sposobu dostÄpu,, powinna takĹźe okreĹliÄ dogodny dla niej sposĂłb przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizowaÄ ĹźÄ danie niezwĹocznie, nie później niĹź w ciÄ gu 7 dni od dnia wystÄ pienia z ĹźÄ daniem. JeĹźeli dotrzymanie tego terminu nie jest moĹźliwe, podmiot publiczny niezwĹocznie informuje o tym wnoszÄ cego ĹźÄ danie, kiedy realizacja ĹźÄ dania bÄdzie moĹźliwa, przy czym termin ten nie moĹźe byÄ dĹuĹźszy niĹź 2 miesiÄ ce od dnia wystÄ pienia z ĹźÄ daniem. JeĹźeli zapewnienie dostÄpnoĹci cyfrowej nie jest moĹźliwe, podmiot publiczny moĹźe zaproponowaÄ alternatywny sposĂłb dostÄpu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmĂłwi realizacji ĹźÄ dania zapewnienia dostÄpnoĹci lub alternatywnego sposobu dostÄpu do informacji, wnoszÄ cy ĹźÄ danie moĹźne zĹoĹźyÄ skargÄ w sprawie zapewniana dostÄpnoĹci cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyĹźej procedury moĹźna takĹźe zĹoĹźyÄ wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.